Pages

Monday 1 August 2011

Mini giveaway winner!

Sumar: s-au inscris 28 de fete la acest giveaway, niciuna nu a fost descalificata insa nu au fost luate in considerare cateva intrari suplimentare, din doua motive: fie giveaway-ul era distribuit prin intermediul paginii de Facebook care promoveaza blogul si nu cea personala (adica nu au fost luate in considerare paginile cu like-uri), fie link-ul catre giveaway nu mai era disponibil sau de negasit. Andreea (A beauty tale), Federova, Miu Miu si Laura au beneficiat de cate un bonus entry pentru ca ma urmareau dinainte de giveaway (ceea ce am scris si in reguli).

Mi-au placut mult raspunsurile voastre, chiar daca unele fete doar au precizat numele cartii si voi tine cont de sugestii pentru lecturile de pe viitor. Va multumesc pentru ca ati participat si pentru ca v-ati luat din timp pentru mai mult decat click-uri, pentru a impartasi din experienta voastra cu lumea cartilor si totodata pentru a impartasi despre voi in acest fel. Sunteti niste femei frumoase si inteligente si imi pare bine ca am ajuns sa va cunosc chiar si virtual. V-am pupat!

Acestea au fost inscrierile:





Iar castigatoarea, stabilita dupa randomizarea listei cu inscrierile de 3 ori e:

Click pe poza pentru marire


Felicitari, papusa! Te astept sa ma contactezi pe Facebook sau pe e-mail alex_sup3rgirl at yahoo dot com
Premiul de consolare pentru celelalte minuni care au participat: multi pupici. Sa nu aveti regrete pentru ca ati participat, there's always tomorrow and the day after tomorrow si tot asa.

O sa adaug si ca voi lipsi un timp de pe blog, o mica-mare pauza gen o luna. Le am si eu pe ale mele, ca multa lume de altfel si prefer sa ma descurc cu ele singura. O sa imi fie dor de voi, that's for sure!
icsoicso

LATER EDIT:
UN SIMPLU CLICK PE POZA VA ARATA NUMELE CELEI PE CARE LIST RANDOMIZER A ALES-O CA NUMAR 1 SI PRIN URMARE CASTIGATOARE.
 

Blog Template by YummyLolly.com